انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مانند رویه ای که در سال های گذشته داشت در دو مرحله برگزار می شود. این دو مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 در مهر و بهمن ماه می باشد. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 و یا انتخاب رشته دانشگاه آزاد در رشته محل مد نظرشان قبول نشده اند. از اهمیت خاصی برخوردار است. در برخی از رشته ها ممکن است بر خلاف روال رایج تراز قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 نه تنها افت پیدا نکند بلکه با افزایش همراه باشد. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 برای رشته های که چه پذیریش آنها با آزمون چه بدون آزمون است در صورتی که ظرفیتشان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 پر نشده باشد برگزار می شود. برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 را مطالعه نمایید. ثبتنام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد همانند هر ساله پیش بینی می شود در مهر ماه 96 برگزار شود. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 می توانید در کانال اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی تله مشاور عضو شوید و سریعتر از همه از آخرین اخبار تحصیلی باخبر گردید.

 

تلگرام کنکور سراسری

 

برای دریافن نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

زمان و نحوه ی دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

همانطور که در بالا نیز گفته شد نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 که در مهر ماه برگزار می شود به احتمال زیاد در اواخر مهر ماه اعلام می گردد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org و وارد شدن به قسمت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ طبق تصاویر پایین باخبر شوند.

 

 

برای دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ همانطوری که در تصایور می بینید دو راه وجود دارد

اولین مسیر برای دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ این است که شما می توانید با استفاده از شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، نام و نام خانوادگی به کارنامه نتیجه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود دسترسی پیدا کنید

 

مسیر دوم برای دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ استفاده از شناسه انتخاب رشته و شماره شناسنامه برای دسترسی به کارنامه نتیجه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می باشد.

 

عبارت " ذخیره " در کارنامه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

در سال قبل با یک اصلاح جدید در کارنامه اعلام نتایج تمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به نام قبولی ذخیره مواجه شدیم که برای اولین بار در کارنامه نتیجه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 چنین اصطلاحی مشاهده می شد. احتمال می رود اصلاح قبولی ذخیره در کارنامه امسال انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 مشاهده شود. به همین دلیل لازم دیدیم تا در مورد اصلاح قبولی ذخیره که در کارنامه مشاهده می کنید توضحات کامل برای شما بدهیم. در سال قبل داوطلبانی که در کارنامه تکمیل ظرفیت آنها اصطلاح ذخیره دیده می شد لازم بود تا در واحد دانشگاهی که عبارت ذخیره در مقابل آن ملاحضه می شد در روز های مقرر شده حضور یابد و فرم علاقه مندی خود را برای ادامه تحصیل در آن رتشه محل اعلام کنند تا دانشگاه پس از اتمام ثبت نام با بررسی تراز متقاضیان از بین داوطلبانی که در ذخیره دانشگاه آزاد قبول شده و اعلام علاقه مندی کرده اند دعوت به ادامه تحصیل نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قبولی ذخیره دانشگاه آزاد کیلک کنید.

 

مردودی ها در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

بعد از دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 در مهر ماه آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده اند و یا به هر دیلی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نکرده اند می توانند در مرجله دوم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 در بهمن ماه در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 شرکت کنند. به داوطلبان توصیه می کنیم که حتما در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نیز شرکت کنند و آن را از دست ندهند. ولی باید متذکر شویم که از برنامه برای کنکور 97 غافل نشود چرا که به هر دلیلی اگر در تکمیلی ظرفیت دانشگاه آزاد 96 مهر و بهمن ماه و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 قبول نشدید شانس قبولی خود را برای کنکور 97 از دست ندهید. اگر در دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به هر دلیلی دچار مشکل شدید می تونید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور تماس گرفته تا کارشناسان مرکز با مشاوره تلفنی تحصیلی راهنماییتان نمایند.


منبع :  زمان و نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96


دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96
نتایج نهایی دانشگاه ازاد
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 96
اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مشاهده نتایج دانشگاه آزاد
اعلام نتایج دانشگاه آزاد 96
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96