دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 یک دفترچه است که هر سال قبل از شروع ثبت نام آزمون منتشر می شود. این دفترچه همانطور که از نام آن پیداست، شامل مقررات و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 است. ثبت نام کنکور سراسری 97 باید خیلی دقیق انجام شود و هرگونه اشتباه در ثبت نام ممکن است باعث شود که نتوانید در کنکور سراسری شرکت کنید، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 به داوطلبان کمک می کند که بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 به دست بیاورند و تمام مراحل ثبت نام را به درستی و بدون هیچ اشکال انجام دهند. توصیه ما به داوطلبان این است که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام، حتماً دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه کنند و اگر در این خصوص هرگونه سوالی دارند با مشاوران ما با شماره 9099071614 از تلفن ثابت تماس بگیرند. در ادامه متن به توضیح جزئیات مربوط به این دفترچه و نحوه دریافت آن پرداخته ایم.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید

 

تلگرام کنکور سراسری

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مطالب مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97

در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 برای داوطلبان شرح داده شده است که از چه راهی باید در کنکور سراسری 97 ثبت نام کرد. چه کسانی می توانند در کنکور سراسری 97 شرکت کنند و چه کسانی اجازه شرکت در آزمون را ندارند. در واقع شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 چیست. برای ثبت نام در کنکور چه مدارکی لازم است که داوطلبان آماده کنند. مقررات و شرایط وظیفه عمومی چیست. زمان شروع ثبت نام آزمون سراسری 97 از چه تاریخی است. دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 برای داوطلبان مشخص می کند که موقع ثبت نام با چه مواردی روبرو می شوند و در هر بخش از فرم تقاضانامه ثبت نام باید چه اطلاعاتی وارد نمایند. در هر بند از تقاضانامه چه اطلاعاتی خواسته شده است و بر چه اساسی باید تکمیل شود. در دفترچه راهنمای آزمون مشخص شده است که داوطلبان کنکور سراسری 97 در چه رشته هایی می توانند کنکور بدهند. همچنین مفاهیم و کلماتی که ممکن است برای داوطلبان مبهم باشد، مثل مقطع تحصیلی، کارنامه فارغ التحصیلی، معدل کتبی، کد مناطق و نواحی اخذ دیپلم، شماره پرونده، سوابق تحصیلی و مانند اینها را برای عزیزان داوطلب به طور کامل توضیح داده است. در دفترچه راهنمای ثبت نام تمام سهمیه هایی که در رتبه کنکور سراسری 97 مؤثر است را نام برده و هرکدام را بطور کامل توضیح داده است که چطور می توان از این سهمیه ها در زمان ثبت نام استفاده کرد.  همچنین تاریخ دقیق برگزاری آزمون و تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون در این دفترچه آمده است.

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 از اول تا هفتم بهمن ماه است. این ثبت نام همراه با ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد انجام می شود. درواقع برای ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد احتیاج به ثبت نام جداگانه نیست و با ثبت نام در کنکور سراسری 97، می توانید در انتخاب رشته ی دانشگاه ازاد هم شرکت کنید. برای ثبت نام درست و بدون اشکال در کنکور سراسری 97 لازم است ابتدا دفترچه راهنمای کنکور سراسری 97 را مطالعه کنید. دفترچه راهنمای کنکور سراسری هر سال چند روزی قبل از شروع تاریخ ثبت نام کنکور سراسری منتشر می شود. انتظار داریم امسال هم دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 قبل از شروع ماه بهمن منتشر شود.

 

نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97 بصورت اینترنتی انجام می شود. برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و اقدامات لازم برای ثبت نام را که در دفترچه راهنما آمده است انجام دهید. دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 به صورت یک فایل PDF (پی دی اف) در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان با دانلود این دفترچه می توانند آن را مطالعه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

 

برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


منبع :  دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97