تله مشاور ایران اولین و تخصصی ترین سایت کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , انتخاب رشته کنکور , دانشگاه , خانواده و نظام وظیفه است.

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 یک دفترچه است که هر سال قبل از شروع ثبت نام آزمون منتشر می شود. این دفترچه همانطور که از نام آن پیداست، شامل مقررات و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 است. ثبت نام کنکور سراسری 97 باید خیلی دقیق انجام شود و هرگونه اشتباه در ثبت نام ممکن است باعث شود که نتوانید در کنکور سراسری شرکت کنید، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 به داوطلبان کمک می کند که بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 به دست بیاورند و تمام مراحل ثبت نام را به درستی و بدون هیچ اشکال انجام دهند. توصیه ما به داوطلبان این است که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام، حتماً دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه کنند و اگر در این خصوص هرگونه سوالی دارند با مشاوران ما با شماره 9099071614 از تلفن ثابت تماس بگیرند. در ادامه متن به توضیح جزئیات مربوط به این دفترچه و نحوه دریافت آن پرداخته ایم.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید

ادامه مطلب...
۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تله مشاور

ثبت نام کنکور سراسری 97 - شرایط ثبت نام - زمان ثبت نام - دانلود دفترچه


تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 97 ، بهمن امسال است و هر ساله در ماه بهمن شروع میشود و داوطلبان ثبت نام کنور سراسری 97 میتوانند با مطالعه شریط ثبت نام کنکور سراسری و همچنین دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 97 ، ثبت نام موفق و ساده اید اشته باشند. البته امسال نیز همانند سالهای گذشته، تأثیر معدل در کنکور سراسری یک دغدغه برای داوطلبان عزیز است و باید حتما در این باره  مشاوره تحصیلی بشود. گرچه پروسه ثبت نام کنکور سراسری سال 97 سخت نیست اما باید دقت کنید و درصورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی در این باره دارد میتوانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید تا به راحتی در عرض چند دقیقه ثبت نام را انجام دهید


 

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تله مشاور

تکمیل ظرفیت سراسری 96 و زمان ثبت نام و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یعنی چی؟ تکمیل ظرفیت کنکور سراسری چه تاثیری در انتخاب رشته مجدد دارد؟ این سوال همواره برای داوطلبان دانشگاه‌های سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌های خودگردان و غیرانتفاعی‌ها در تمامی رشته‌های آزمون سراسری وجود دارد اما تکمیل ظرفیت کنکور سراسری به معنی این است که  داوطلبان رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر می‌توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 کدرشته محل‌های تکمیل نشده خود را از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 اعلام کنند، تا سازمان سنجش مجددا فرصت انتخاب رشته در آن کدرشته محل‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهد. تمامی اطلاعات تکمیل ظرفیت در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 موجود است. اطلاعاتی از قبیل کدرشته محل‌ها، رشته‌ها و دانشگاه‌های اعلام شده در تکمیل ظرفیت. دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت (دانلود) است. اکیدا سفارش می‌کنیم دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 را به دقت مطالعه و سپس اقدام به انتخاب رشته کنید.


منبع : تکمیل ظرفیت سراسری 96

سایر مطالب مرتبط :

اعتراض به تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت سراسری 96

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تله مشاور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

اصلی ترین راه برای ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است. هر ساله بر داوطلبان علاقهمند به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. همانطوری که می دانید تا قبل از سال 1396 داوطلبان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و مجزا برگزار می شد و داوطلبان باید در دو کنکور متقاوت شرکت می کردند اما از سال 1396 به بعد این دو کنکور با هم ادغام شد و علاقهمندان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد آزاد تنها کافیست در کنکور کارشناسی ارشد 97 که توسط سازمان سنجش برگزار می شود ثبت نام کنند. در این مقاله سعی داریم تمام اطلاعاتی لازم برای ثبت نام کنکور ارشد 97 را به صورت کامل توضیح دهیم.



 

ادامه مطلب...
۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۴:۰۰ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تله مشاور