اصلی ترین راه برای ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است. هر ساله بر داوطلبان علاقهمند به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. همانطوری که می دانید تا قبل از سال 1396 داوطلبان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و مجزا برگزار می شد و داوطلبان باید در دو کنکور متقاوت شرکت می کردند اما از سال 1396 به بعد این دو کنکور با هم ادغام شد و علاقهمندان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد آزاد تنها کافیست در کنکور کارشناسی ارشد 97 که توسط سازمان سنجش برگزار می شود ثبت نام کنند. در این مقاله سعی داریم تمام اطلاعاتی لازم برای ثبت نام کنکور ارشد 97 را به صورت کامل توضیح دهیم.



 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴ تماس بگیرید.

 

سایر مطالب مرتبط و مهم :

 

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش که در 25 مهر ماه سال 1396 منتشر گردید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 در 16 آذر ماه آغاز  و تا 22 آذر ماه سال 96 ادامه دارد. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 تنها به صورت کاملا  اینترنتی صورت می گیرد. برای ثبت نام کنکور ارشد 97 داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور  www.sanjesh.org مراجعه کرده و در کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام می نمایند.

 

" ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 در 16 آذر ماه آغاز  و تا 22 آذر ماه سال 96 می باشد "

 

شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 97

ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 1397 دارای شرایط عمومی و اختصاصی است و سازمان سنجش هر ساله چند ماه قبل از ثبت نام کنکور، بیانیه ای از جزئیات ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار میدهد و سایر شرایط ثبت نام هم در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در اختیار داوطلبان قرار داده می شود. شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام را در این مقاله بیان کرده ایم داوطلبان توجه داشته باشند که از لحاظ مقررات وظیفه عمومی هم منعی نداشته باشند.

 

 

زمان برگزاری  کنکور  کارشناسی ارشد 97

با توجه به مطالبی که در جدول زمانی که سازمان سنجش در مورد جزئیات کنکور کارشناسی ارشد 1397 عنوان شده است، کنکور کارشناسی ارشد 1397 در تاریخ های 6 و 7 اردیبهشت ماه 1397 برگزار میشود.

 

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۷



منبع : ثبت نام ارشد 97